FIREMNÍ STYL

zpět na úvodní stránku

Pokud zakládáte firmu, rozjíždíte nový projekt, nebo se Vám prostě stávající vzhled zdá zastaralý, není nic lepšího, než si nechat zpracovat jednotný vizuální styl. Nejde o to vytvořit veškerou reklamu hned, ale nastavit si pravidla, podle kterých bude firma do budoucna s okolím vizuálně komunikovat tak, aby byla vždy zachována konzistence a čistota. Firemní styl zahrnuje logo, definici barev a písem, vzhled webovek a tiskovin, či reklamních předmětů a také reklamní slogany. Výstupem firemního stylu je tzv. "grafický manuál", který vše výše zmíněné detailně popisuje a slouží jako vodítko pro toho, kdo fyzicky vyrábí Vaši reklamu.

Portfolio / dle kategorie

Portfolio / konkrétní projekty

Pojďme začít, zašlete nám poptávku...

Odesílání formuláře...

Došlo k chybě na serveru.

Poptávka v pořádku odeslána, brzy se Vám ozveme. Díky!

Přímý kontakt:

Gábina: 606 022 452  |  kadlcikova@icloud.com

Jak jsme na tom aktuálně s časem?

Míň spíme, ale termíny stíháme. Nové zakázky zatím příjmáme:)

Bc. Gabriela Kadlčíková   |   tel.: 606 022 452   |   IČ: 01726081   |   www.lowe-design.cz